Friss topikok

2011.11.30. 19:36 akusi

Beköltöztem

Sikerült beköltöznöm.... juhhé!

Tegnap este visszaigazolták, hogy költözhetem. Nagyon megörültem a hírnek, és úgy gondoltam nem várok szombatig.

Birkapöresz ala Madras.

Most éppen az elalvással küzdök, lesz itt egy-két dolog, ami zavar. pl. egy időnként bekapcsoló irtózatos búgás. Először azt hittem, hogy a hűtő, rögtön elkezdtem taszigatni - mert valóban egy kicsit billeget. És akkor bekapcsolt a hűtő... hmm... Ki is mentem a kis kilépős erkélyre gondolkozni egy dohányzás elejéig, rögtön megtaláltam a bibit. Az alsó szomszéd klímája okozza a zajt - kintről jön a hang. Bakker, mint egy Belarus.

Vannak itt karbantarók, csak nem este. Meg is adom az első visszajelzéseket - pár más aprósággal - amit felfedezni véltem.

Mára csak ennyit, már éjfél van. Későbbiekben írok majd a lakásról, gyűjtöm a tapasztalatokat...

 

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://chennaiadventures.blog.hu/api/trackback/id/tr733426801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hsanya 2011.12.01. 21:19:55

Egy jó kis gunnyasztott uborkát küldjünk hozzá?
Képek alapján jól néz ki, ha hazajössz ismételhetsz egy ilyet itt is :)
süti beállítások módosítása