Friss topikok

2012.03.11. 13:18 akusi

Itt lakom látod, ez az a ház

Bizonyára észrevettétek, ritkulnak a bejegyzések. Ennek az egyik oka, hogy másfél hetet otthon voltam, a másik  - hogy egyre kevesebb az új élmény, már nem nagyon tudnak dolgok meglepni. Gondoltam csak életben tartom a blogot, és írok az apartmannról, ahol lakom.

Sikeresen visszaértem és megkezdtem az utolsó két hónapomat. Mielőtt hazamentem, volt némi kellemetlenségem, nem is olyan kicsi ez forintokban leírva. A lényeg, hogy az apartman tulaja elég nagy összeggel lógott. Január elején még nem kapott egy fityinget sem a cégemtől, így válaszút elé kerültem, vagy fizetek, vagy mehetek. Kaptam igéretet, ha a cégem fizet, akkor visszautalják a pénzt. Így hát fizettem a céges kártyámmal... Valahol ez érthető volt a tulaj oldaláról, hiszen valamiből neki is fenn kell tartani az egész pereputtyot. Aztán február elején megérkezett a cégemtől a pénz, így egy dolog volt hátra, hogy a tulaj visszautalja a számlámra a pénzt. Na itt volt 3 hét kálvária, leírhatatlan banki bürokrácia, furcsa szabályok, stb.... kb 20 levélváltás, újabb és újabb adatok megadása, telefonhívások, melyeknek 3 hét elteltével sem voltkézenfogható eredménye. Mielőtt február végén hazautaztam, mondtam a cégemnél, hogy akkor fogok visszajönni a másfél hetes szünetről, amikor a kártyám újra működik  - azt ugyanis a késedelmes visszafizetés miatt blokkolták (elvégre ők késtek 2 hónapot, akkor tegyék rendbe). Így gondolom volt pár magasabb szintű telefonhívás - és mire hazaértem már az OTP számlámon csengett a pénz.

Minden jó, ha a vége jó - szoktuk mondani. A pénz a helyén, és kiengesztelésül kaptam egyel nagyobb apartmant a tulajtól ugyanazon az áron ;o).

Az apartmanház:

3 emeletes, gondozott kerttel, magas falazott kerítéssel körbevéve. Kotturpuram városrészben van, ami chennai-i viszonylatban elég jó hely. pl a német és a belga konzulátus itt van a szomszédban. Egyetlen hátránya a cégtől való távolság - 42km, ami minimum másfél óra az itteni forgalomban. Közelebb akartam lakást keresni, de az ügynök azt mondta, hogy az összes dolog, ami egy külföldinek kell, itt van a környéken, nem javasolja, hogy kintebbi városrészbe kerüljek.

Szempontok a kiválasztásnál: 

-AC

-Legyen backup generátor, merthogy vannak áramszünetek (tervezettek és nem tervezettek. Chennai túl gyorsan fejlődött, és energiahiány van)

-Szerződött korház max 1..2 km-en belül

-Vásárlási lehetőség / éttermek a közelben

-watchman (nálunk "biztonsági őr")

-bútorozott, konyhaeszközök, ruhatisztítási lehetőség

Nos a 6-7 látott apartmanból ezt választottam, itt volt a legjobban biztosítva a privát szféra, és van konditerem futópaddal.

Az apartman:

 

Elég nagy, mérete kb. mint egy másfél szobás lakótelepi lakás, bár itt csak egy szoba van.

A nappali:

Elég jól berendezett helyiség, fotel, sofa, TV, konyhasarok és hűtő. Innen nyílik az erkély, illetve itt van a bejárat a folyosóról.

Az erkély & kilátás:

 

 

Van egy teniszpálya az erkély alatt - ami ritka jó gondozott. Minden reggel locsolják, hengerelik, és szinte minden este játszanak, tipikusan ugyanazok az emberek.

A szoba:

 

 

Fürdő:

És a helység, ahol férfiember nem sok időt tölt:

Szóval itt fogok élni még vagy két hónapig. Egyenlőre a hétvégén punnyadás volt csak, meg egy kis konditerem, a következő hétvégék meló esélyesek, de remélem azért lesz majd némi időm másra is, amiről írhatok. Van pár tervem...

ja és mégvalami, lakótársak is vannak az erkélyen:

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://chennaiadventures.blog.hu/api/trackback/id/tr294309433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pere Viki · http://indiapass.blog.hu 2012.03.11. 17:44:31

Tetszik a kis lakás. Valóban látszik, hogy nem az átlag indiainak készült.

akusi 2012.03.21. 17:38:40

Ez így igaz - ez főként a bérleti díjban igazolódik....
süti beállítások módosítása